تکنیک های طراحی وب سایت

تکنیک های طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۱

همانطور که تکنولوژی پیشرفت می کند، ما را قادر می سازد تا به وظایف بیشتر و بیشتری دست پیدا کنیم بدون اینکه حتی متوجه باشیم چقدر پیچیده هستند. آموزش طراحی سایت با وردپرس توسط خودتان یکی از این موارد است.

به لطف تکامل سازندگان وب سایت ، می توانید با استفاده از تکنیک های طراحی وب سایت یک وب سایت طراحی کنید و حضور آنلاین چشمگیر خود را ایجاد کنید. با استفاده از ویژگی های حرفه ای طراحی وب، می توانید درآمد کسب کنید، جامعه ای از طرفداران را پرورش دهید و برند خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

بنابراین، تکنیک های طراحی وب سایت چیست و چگونه باید شروع می کنید؟ ما دانش لازم را داریم تا شما را در مسیر درست قرار دهیم. از انتخاب سازنده وب سایت و نام دامنه تا درک نحوه طراحی هر عنصر از سایت خود، این راهنمای کامل شما را با نحوه طراحی یک وب سایت در سال ۲۰۲۱ آشنا می کند:

چگونه یک وب سایت طراحی کنیم

  1. هدف خود را تعیین کنید

  2. یک طراح وب سایت انتخاب کنید

  3. چیدمان خود را مشخص کنید

  4. نام دامنه خود را انتخاب کنید

  5. مطالب خود را جمع آوری کنید

  6. صفحات مورد نیاز خود را لیست کنید

  7. عناصر وب سایت خود را جمع آوری کنید

  8. بهینه سازی برای موبایل

  9. سئوی خود را تقویت کنید

  10. با بازدیدکنندگان درگیر شوید

  11. بازخورد بخواهید

  12. انتشار و به روز رسانی

هدف خود را تعیین کنید

قبل از طراحی وب سایت، در مورد آنچه می خواهید به دست آورید کاملاً واضح باشید. با بسیاری از انواع وب سایت های موجود، باید با تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از تکنیک های طراحی وب سایت به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند، شروع کنید:
  • یک فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر برای فروش محصولات شما

  • یک وب سایت نمونه کارها برای به نمایش گذاشتن هنر شما

  • یک وب سایت تجاری برای مدیریت و رشد کسب و کار شما

  • یک وب سایت رزومه برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه

  • وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را با جهان

  • یک وب سایت رویداد برای عروسی ها، مهمانی ها و رویدادهای شرکتی

  • یک وب سایت عکاسی برای نمایش و فروش چاپ

  • یک وب سایت تناسب اندام برای رزرو مشتریان جدید

  • یک وب سایت رستوران برای کمک به سفارشات آنلاین، تحویل و پرداخت

طراح وب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون که هدف خود را مشخص کرده اید، قدم بعدی شما این است که طراح وب سایت مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید و همچنین برای انتخاب پلتفرم وب سایت خود با او مشورت کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_image id=”cz_105784″ image=”3137″][/cz_image][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title smart_fs=”true” text_center=”true” id=”cz_84169″ cz_title=””]

تکنیک های موثر طراحی وب سایت که باید از آنها استفاده کنید

[/cz_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap height=”30px”][vc_column_text]

برای یک طراح وب موفق خیلی چیزهای بیشتری از داشتن مهارت های مرتبط وجود دارد. تکنیک های زیادی وجود دارد . طراحی سایت بازوب  توصیه هایی را به اشتراک می گذارد که در هنگام یافتن گزینه های کلیدی روی چه مواردی تمرکز کنیم.

نمونه سازی

نمونه سازی به اشتراک گذاری ایده های خود با سهامداران کمک می کند. نظرات و بازخوردهای مفید را ثبت کنید. از نرم افزاری استفاده کنید که ایجاد نمونه های اولیه را ساده می کند. از اشتباهات درس بگیرید. زودتر شکست خوردن ارزان تر است. این کمک می کند تا متوجه شوید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. این امر خطر شکست را در دراز مدت کاهش می دهد.

طرح خود را ساده نگه دارید

فقط روی چیزهایی که برای کاربران حیاتی است تمرکز کنید. هر چیزی که در خارج از نیاز است را حذف کنید. عناصر غیر مهم را از صفحه حذف کنید. شما باید در مورد اینکه چه چیزی را حفظ کنید و چه چیزی را حذف کنید، استراتژیک باشید.

روی قابلیت استفاده و کاربرد وب سایت تمرکز کنید. قانون کروگ به ما می آموزد که تکنیک طراحی وب مرتبط باید بصری باشد. تمام سوالات احتمالی که بازدیدکنندگان ممکن است داشته باشند را حذف کنید. طراحی وب عالی با آنها بدون زیاده روی در تعامل است.

قانون KISS را اعمال کنید مردم در محیط پر سرعت غرق می شوند. آنها می خواهند به سرعت داده ها را دریافت کنند. اصل KISS به آنها کمک می کند تا به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

دستورالعمل های جاکوب نیلسن را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، مشتریان اغلب برخی از توابع را به اشتباه اعمال می کنند. جابجایی را برای آنها ساده کنید. گزینه ها و اشیاء را قابل مشاهده کنید. صفحات کلیدی باید از نظر بصری نیز واضح باشند. این به کاربران کمک می کند تا سریعتر به اهداف خود برسند. این برای قابلیت استفاده وب سایت مهم است.

کاربران موبایل بیشترین درصد ترافیک را برای بسیاری از پلتفرم ها تشکیل می دهند. بنابراین، “اول موبایل” را در پیش بگیرید. برای رسیدن به این هدف، شما نیاز دارید: ۱) طراحی برای کوچکترین صفحه نمایش. ۲) قاب موبایل را طراحی کنید، سپس آن را به عنوان الگوی صفحه نمایش بزرگتر اعمال کنید. ۳) افزایش تدریجی را اعمال کنید. به این معنی است که چیزهای مهم تری را جلو بیاندازید. ۴) آن را در یک دستگاه تلفن همراه واقعی امتحان کنید.

دکمه های فراخوان برای اقدام (Call to Action)

در بازوب، ما معتقدیم که توجه به دکمه‌های فراخوان برای اقدام مهم است. آنها کاربران را به خرید محصول سوق می دهند. آنها را به صورت استراتژیک برای حداکثر اثربخشی قرار دهید.

رنگ دکمه مخاطب شما را مشخص می کند. این تاثیر می گذارد که چه کسی و چند بار کلیک کند. مردان آبی، سبز و مشکی را ترجیح می دهند، زنان رنگ های بنفش، سبز و آبی را ترجیح می دهند.

سبک و تایپوگرافی منحصر به فرد

برند خود را از طریق تایپوگرافی خاص بیان کنید. این به کاربران کمک می کند تا شرکت شما را از رقبا تشخیص دهند.

تایپوگرافی با کیفیت از دانشی که طراحان دیگر انجام داده اند به دست آمده است. بر اساس این درک تصمیم گیری کنید. همیشه نیاز به چیزی وجود دارد که کاربر احساس متفاوتی داشته باشد.

هر قسمت از رابط گرافیکی شامل مجموعه ای از انتخاب هایی است که کاربر می تواند انجام دهد. سبک طراحی شما باید این فرآیند تصمیم گیری را حفظ کند. تایپوگرافی مرتبط خواننده را به سمت محتوا هدایت می کند . تایپوگرافی عالی برای کاربر “شفاف” است. همچنین حروفی را انتخاب کنید که در اندازه های مختلف به خوبی کار کند.

به خاطر داشته باشید که سبک بیش از حد خلاقانه ممکن است کاربر را گیج کند. از فرم های رایج استفاده کنید.

تکنیک های موثر طراحی وب، تجربه کاربران را دلپذیرتر می کند. دکمه‌های فراخوان مربوطه و تایپوگرافی منحصربه‌ فرد توجه بازدیدکنندگان را به سمت درستی سوق می‌دهد.

نتیجه:

  • از نرم افزاری استفاده کنید که ایجاد نمونه های اولیه را ساده می کند.
  • فقط روی چیزهایی که برای کاربران حیاتی است تمرکز کنید. چیزهای مهمتر را جلو بگذارید.
  • برای حداکثر اثربخشی دکمه های فراخوان را به صورت استراتژیک قرار دهید.
  • برند خود را از طریق تایپوگرافی خاص بیان کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات آموزشی

تکنیک های طراحی وب سایت

تکنیک های طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۱

همانطور که تکنولوژی پیشرفت می کند، ما را قادر می سازد تا به وظایف بیشتر و بیشتری دست پیدا کنیم بدون اینکه حتی متوجه باشیم چقدر پیچیده هستند. آموزش طراحی سایت با وردپرس توسط خودتان یکی از این موارد است.

به لطف تکامل سازندگان وب سایت ، می توانید با استفاده از تکنیک های طراحی وب سایت یک وب سایت طراحی کنید و حضور آنلاین چشمگیر خود را ایجاد کنید. با استفاده از ویژگی های حرفه ای طراحی وب، می توانید درآمد کسب کنید، جامعه ای از طرفداران را پرورش دهید و برند خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

بنابراین، تکنیک های طراحی وب سایت چیست و چگونه باید شروع می کنید؟ ما دانش لازم را داریم تا شما را در مسیر درست قرار دهیم. از انتخاب سازنده وب سایت و نام دامنه تا درک نحوه طراحی هر عنصر از سایت خود، این راهنمای کامل شما را با نحوه طراحی یک وب سایت در سال ۲۰۲۱ آشنا می کند:

چگونه یک وب سایت طراحی کنیم

  1. هدف خود را تعیین کنید

  2. یک طراح وب سایت انتخاب کنید

  3. چیدمان خود را مشخص کنید

  4. نام دامنه خود را انتخاب کنید

  5. مطالب خود را جمع آوری کنید

  6. صفحات مورد نیاز خود را لیست کنید

  7. عناصر وب سایت خود را جمع آوری کنید

  8. بهینه سازی برای موبایل

  9. سئوی خود را تقویت کنید

  10. با بازدیدکنندگان درگیر شوید

  11. بازخورد بخواهید

  12. انتشار و به روز رسانی

هدف خود را تعیین کنید

قبل از طراحی وب سایت، در مورد آنچه می خواهید به دست آورید کاملاً واضح باشید. با بسیاری از انواع وب سایت های موجود، باید با تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از تکنیک های طراحی وب سایت به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند، شروع کنید:
  • یک فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر برای فروش محصولات شما

  • یک وب سایت نمونه کارها برای به نمایش گذاشتن هنر شما

  • یک وب سایت تجاری برای مدیریت و رشد کسب و کار شما

  • یک وب سایت رزومه برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه

  • وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را با جهان

  • یک وب سایت رویداد برای عروسی ها، مهمانی ها و رویدادهای شرکتی

  • یک وب سایت عکاسی برای نمایش و فروش چاپ

  • یک وب سایت تناسب اندام برای رزرو مشتریان جدید

  • یک وب سایت رستوران برای کمک به سفارشات آنلاین، تحویل و پرداخت

طراح وب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون که هدف خود را مشخص کرده اید، قدم بعدی شما این است که طراح وب سایت مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید و همچنین برای انتخاب پلتفرم وب سایت خود با او مشورت کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_image id=”cz_105784″ image=”3137″][/cz_image][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title smart_fs=”true” text_center=”true” id=”cz_84169″ cz_title=””]

تکنیک های موثر طراحی وب سایت که باید از آنها استفاده کنید

[/cz_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap height=”30px”][vc_column_text]

برای یک طراح وب موفق خیلی چیزهای بیشتری از داشتن مهارت های مرتبط وجود دارد. تکنیک های زیادی وجود دارد . طراحی سایت بازوب  توصیه هایی را به اشتراک می گذارد که در هنگام یافتن گزینه های کلیدی روی چه مواردی تمرکز کنیم.

نمونه سازی

نمونه سازی به اشتراک گذاری ایده های خود با سهامداران کمک می کند. نظرات و بازخوردهای مفید را ثبت کنید. از نرم افزاری استفاده کنید که ایجاد نمونه های اولیه را ساده می کند. از اشتباهات درس بگیرید. زودتر شکست خوردن ارزان تر است. این کمک می کند تا متوجه شوید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. این امر خطر شکست را در دراز مدت کاهش می دهد.

طرح خود را ساده نگه دارید

فقط روی چیزهایی که برای کاربران حیاتی است تمرکز کنید. هر چیزی که در خارج از نیاز است را حذف کنید. عناصر غیر مهم را از صفحه حذف کنید. شما باید در مورد اینکه چه چیزی را حفظ کنید و چه چیزی را حذف کنید، استراتژیک باشید.

روی قابلیت استفاده و کاربرد وب سایت تمرکز کنید. قانون کروگ به ما می آموزد که تکنیک طراحی وب مرتبط باید بصری باشد. تمام سوالات احتمالی که بازدیدکنندگان ممکن است داشته باشند را حذف کنید. طراحی وب عالی با آنها بدون زیاده روی در تعامل است.

قانون KISS را اعمال کنید مردم در محیط پر سرعت غرق می شوند. آنها می خواهند به سرعت داده ها را دریافت کنند. اصل KISS به آنها کمک می کند تا به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

دستورالعمل های جاکوب نیلسن را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، مشتریان اغلب برخی از توابع را به اشتباه اعمال می کنند. جابجایی را برای آنها ساده کنید. گزینه ها و اشیاء را قابل مشاهده کنید. صفحات کلیدی باید از نظر بصری نیز واضح باشند. این به کاربران کمک می کند تا سریعتر به اهداف خود برسند. این برای قابلیت استفاده وب سایت مهم است.

کاربران موبایل بیشترین درصد ترافیک را برای بسیاری از پلتفرم ها تشکیل می دهند. بنابراین، “اول موبایل” را در پیش بگیرید. برای رسیدن به این هدف، شما نیاز دارید: ۱) طراحی برای کوچکترین صفحه نمایش. ۲) قاب موبایل را طراحی کنید، سپس آن را به عنوان الگوی صفحه نمایش بزرگتر اعمال کنید. ۳) افزایش تدریجی را اعمال کنید. به این معنی است که چیزهای مهم تری را جلو بیاندازید. ۴) آن را در یک دستگاه تلفن همراه واقعی امتحان کنید.

دکمه های فراخوان برای اقدام (Call to Action)

در بازوب، ما معتقدیم که توجه به دکمه‌های فراخوان برای اقدام مهم است. آنها کاربران را به خرید محصول سوق می دهند. آنها را به صورت استراتژیک برای حداکثر اثربخشی قرار دهید.

رنگ دکمه مخاطب شما را مشخص می کند. این تاثیر می گذارد که چه کسی و چند بار کلیک کند. مردان آبی، سبز و مشکی را ترجیح می دهند، زنان رنگ های بنفش، سبز و آبی را ترجیح می دهند.

سبک و تایپوگرافی منحصر به فرد

برند خود را از طریق تایپوگرافی خاص بیان کنید. این به کاربران کمک می کند تا شرکت شما را از رقبا تشخیص دهند.

تایپوگرافی با کیفیت از دانشی که طراحان دیگر انجام داده اند به دست آمده است. بر اساس این درک تصمیم گیری کنید. همیشه نیاز به چیزی وجود دارد که کاربر احساس متفاوتی داشته باشد.

هر قسمت از رابط گرافیکی شامل مجموعه ای از انتخاب هایی است که کاربر می تواند انجام دهد. سبک طراحی شما باید این فرآیند تصمیم گیری را حفظ کند. تایپوگرافی مرتبط خواننده را به سمت محتوا هدایت می کند . تایپوگرافی عالی برای کاربر “شفاف” است. همچنین حروفی را انتخاب کنید که در اندازه های مختلف به خوبی کار کند.

به خاطر داشته باشید که سبک بیش از حد خلاقانه ممکن است کاربر را گیج کند. از فرم های رایج استفاده کنید.

تکنیک های موثر طراحی وب، تجربه کاربران را دلپذیرتر می کند. دکمه‌های فراخوان مربوطه و تایپوگرافی منحصربه‌ فرد توجه بازدیدکنندگان را به سمت درستی سوق می‌دهد.

نتیجه:

  • از نرم افزاری استفاده کنید که ایجاد نمونه های اولیه را ساده می کند.
  • فقط روی چیزهایی که برای کاربران حیاتی است تمرکز کنید. چیزهای مهمتر را جلو بگذارید.
  • برای حداکثر اثربخشی دکمه های فراخوان را به صورت استراتژیک قرار دهید.
  • برند خود را از طریق تایپوگرافی خاص بیان کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکنیک های طراحی وب سایت

تکنیک های طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۱

همانطور که تکنولوژی پیشرفت می کند، ما را قادر می سازد تا به وظایف بیشتر و بیشتری دست پیدا کنیم بدون اینکه حتی متوجه باشیم چقدر پیچیده هستند. آموزش طراحی سایت با وردپرس توسط خودتان یکی از این موارد است.

به لطف تکامل سازندگان وب سایت ، می توانید با استفاده از تکنیک های طراحی وب سایت یک وب سایت طراحی کنید و حضور آنلاین چشمگیر خود را ایجاد کنید. با استفاده از ویژگی های حرفه ای طراحی وب، می توانید درآمد کسب کنید، جامعه ای از طرفداران را پرورش دهید و برند خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

بنابراین، تکنیک های طراحی وب سایت چیست و چگونه باید شروع می کنید؟ ما دانش لازم را داریم تا شما را در مسیر درست قرار دهیم. از انتخاب سازنده وب سایت و نام دامنه تا درک نحوه طراحی هر عنصر از سایت خود، این راهنمای کامل شما را با نحوه طراحی یک وب سایت در سال ۲۰۲۱ آشنا می کند:

چگونه یک وب سایت طراحی کنیم

  1. هدف خود را تعیین کنید

  2. یک طراح وب سایت انتخاب کنید

  3. چیدمان خود را مشخص کنید

  4. نام دامنه خود را انتخاب کنید

  5. مطالب خود را جمع آوری کنید

  6. صفحات مورد نیاز خود را لیست کنید

  7. عناصر وب سایت خود را جمع آوری کنید

  8. بهینه سازی برای موبایل

  9. سئوی خود را تقویت کنید

  10. با بازدیدکنندگان درگیر شوید

  11. بازخورد بخواهید

  12. انتشار و به روز رسانی

هدف خود را تعیین کنید

قبل از طراحی وب سایت، در مورد آنچه می خواهید به دست آورید کاملاً واضح باشید. با بسیاری از انواع وب سایت های موجود، باید با تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از تکنیک های طراحی وب سایت به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند، شروع کنید:
  • یک فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر برای فروش محصولات شما

  • یک وب سایت نمونه کارها برای به نمایش گذاشتن هنر شما

  • یک وب سایت تجاری برای مدیریت و رشد کسب و کار شما

  • یک وب سایت رزومه برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه

  • وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را با جهان

  • یک وب سایت رویداد برای عروسی ها، مهمانی ها و رویدادهای شرکتی

  • یک وب سایت عکاسی برای نمایش و فروش چاپ

  • یک وب سایت تناسب اندام برای رزرو مشتریان جدید

  • یک وب سایت رستوران برای کمک به سفارشات آنلاین، تحویل و پرداخت

طراح وب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون که هدف خود را مشخص کرده اید، قدم بعدی شما این است که طراح وب سایت مناسب را برای انجام آن انتخاب کنید و همچنین برای انتخاب پلتفرم وب سایت خود با او مشورت کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_image id=”cz_105784″ image=”3137″][/cz_image][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_title smart_fs=”true” text_center=”true” id=”cz_84169″ cz_title=””]

تکنیک های موثر طراحی وب سایت که باید از آنها استفاده کنید

[/cz_title][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cz_gap height=”30px”][vc_column_text]

برای یک طراح وب موفق خیلی چیزهای بیشتری از داشتن مهارت های مرتبط وجود دارد. تکنیک های زیادی وجود دارد . طراحی سایت بازوب  توصیه هایی را به اشتراک می گذارد که در هنگام یافتن گزینه های کلیدی روی چه مواردی تمرکز کنیم.

نمونه سازی

نمونه سازی به اشتراک گذاری ایده های خود با سهامداران کمک می کند. نظرات و بازخوردهای مفید را ثبت کنید. از نرم افزاری استفاده کنید که ایجاد نمونه های اولیه را ساده می کند. از اشتباهات درس بگیرید. زودتر شکست خوردن ارزان تر است. این کمک می کند تا متوجه شوید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. این امر خطر شکست را در دراز مدت کاهش می دهد.

طرح خود را ساده نگه دارید

فقط روی چیزهایی که برای کاربران حیاتی است تمرکز کنید. هر چیزی که در خارج از نیاز است را حذف کنید. عناصر غیر مهم را از صفحه حذف کنید. شما باید در مورد اینکه چه چیزی را حفظ کنید و چه چیزی را حذف کنید، استراتژیک باشید.

روی قابلیت استفاده و کاربرد وب سایت تمرکز کنید. قانون کروگ به ما می آموزد که تکنیک طراحی وب مرتبط باید بصری باشد. تمام سوالات احتمالی که بازدیدکنندگان ممکن است داشته باشند را حذف کنید. طراحی وب عالی با آنها بدون زیاده روی در تعامل است.

قانون KISS را اعمال کنید مردم در محیط پر سرعت غرق می شوند. آنها می خواهند به سرعت داده ها را دریافت کنند. اصل KISS به آنها کمک می کند تا به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

دستورالعمل های جاکوب نیلسن را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، مشتریان اغلب برخی از توابع را به اشتباه اعمال می کنند. جابجایی را برای آنها ساده کنید. گزینه ها و اشیاء را قابل مشاهده کنید. صفحات کلیدی باید از نظر بصری نیز واضح باشند. این به کاربران کمک می کند تا سریعتر به اهداف خود برسند. این برای قابلیت استفاده وب سایت مهم است.

کاربران موبایل بیشترین درصد ترافیک را برای بسیاری از پلتفرم ها تشکیل می دهند. بنابراین، “اول موبایل” را در پیش بگیرید. برای رسیدن به این هدف، شما نیاز دارید: ۱) طراحی برای کوچکترین صفحه نمایش. ۲) قاب موبایل را طراحی کنید، سپس آن را به عنوان الگوی صفحه نمایش بزرگتر اعمال کنید. ۳) افزایش تدریجی را اعمال کنید. به این معنی است که چیزهای مهم تری را جلو بیاندازید. ۴) آن را در یک دستگاه تلفن همراه واقعی امتحان کنید.

دکمه های فراخوان برای اقدام (Call to Action)

در بازوب، ما معتقدیم که توجه به دکمه‌های فراخوان برای اقدام مهم است. آنها کاربران را به خرید محصول سوق می دهند. آنها را به صورت استراتژیک برای حداکثر اثربخشی قرار دهید.

رنگ دکمه مخاطب شما را مشخص می کند. این تاثیر می گذارد که چه کسی و چند بار کلیک کند. مردان آبی، سبز و مشکی را ترجیح می دهند، زنان رنگ های بنفش، سبز و آبی را ترجیح می دهند.

سبک و تایپوگرافی منحصر به فرد

برند خود را از طریق تایپوگرافی خاص بیان کنید. این به کاربران کمک می کند تا شرکت شما را از رقبا تشخیص دهند.

تایپوگرافی با کیفیت از دانشی که طراحان دیگر انجام داده اند به دست آمده است. بر اساس این درک تصمیم گیری کنید. همیشه نیاز به چیزی وجود دارد که کاربر احساس متفاوتی داشته باشد.

هر قسمت از رابط گرافیکی شامل مجموعه ای از انتخاب هایی است که کاربر می تواند انجام دهد. سبک طراحی شما باید این فرآیند تصمیم گیری را حفظ کند. تایپوگرافی مرتبط خواننده را به سمت محتوا هدایت می کند . تایپوگرافی عالی برای کاربر “شفاف” است. همچنین حروفی را انتخاب کنید که در اندازه های مختلف به خوبی کار کند.

به خاطر داشته باشید که سبک بیش از حد خلاقانه ممکن است کاربر را گیج کند. از فرم های رایج استفاده کنید.

تکنیک های موثر طراحی وب، تجربه کاربران را دلپذیرتر می کند. دکمه‌های فراخوان مربوطه و تایپوگرافی منحصربه‌ فرد توجه بازدیدکنندگان را به سمت درستی سوق می‌دهد.

نتیجه:

  • از نرم افزاری استفاده کنید که ایجاد نمونه های اولیه را ساده می کند.
  • فقط روی چیزهایی که برای کاربران حیاتی است تمرکز کنید. چیزهای مهمتر را جلو بگذارید.
  • برای حداکثر اثربخشی دکمه های فراخوان را به صورت استراتژیک قرار دهید.
  • برند خود را از طریق تایپوگرافی خاص بیان کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *